Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с помпа на съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с помпа на съединител

    Колеги от няколко дни като натисна съединителя,при отпускане ми засича/остава в средно положение/ и постепенно се връща.Някой имал ли е такъв проблем и на какво може да се дължи?Сменен е долен работен цилиндър с втора употреба.Може ли да е от него?Предварително благодаря!
    155 1.7 ТS 96 klima вече и ГИ

  • #2
    Свети ли ти ламбата на ръчната спирачка?
    Ако ти свети или присветква-може да и от долната помпа на съединителя и от намаляло ниво на течноста в казанчето.
    При мен така леко пропадаше ,губеше течност и един ден направо падна долу и край.
    ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


    Renault Megane II Grand Tour-2004г

    Comment


    • #3
      а може да има и въздух в системата!


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        а може да има и въздух в системата!
        хахаха пушиняк е тоя въздух не иска да излиза от колите и тва си е .
        ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


        Renault Megane II Grand Tour-2004г

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
          Свети ли ти ламбата на ръчната спирачка?
          Ако ти свети или присветква-може да и от долната помпа на съединителя и от намаляло ниво на течноста в казанчето.
          При мен така леко пропадаше ,губеше течност и един ден направо падна долу и край.
          Заради това я смених.
          Не,не свети.И всичко е обезвъздушено,но ме съмнява долния работен цилиндър,че има клей по него,тоест задържа и той не позволява да се връща педала.Като го сваля и прегледам ще пиша,но няма да стане по-рано от неделя,че е голямо приключение,да се свали,сами знаете къде се намира.По ми е лесно да сменя двигатела отколкото да се занимавам с нея.Мислех си дали не е от работната помпа/горната/,но това ще го установявам по-късно.Благодаря все пак на отзовалите се.
          Last edited by Iliqn; d.m.y г., 19:55.
          155 1.7 ТS 96 klima вече и ГИ

          Comment


          • #6
            Долният работен цилиндър се сменя най-лесно на тези автомобили бе приятел. От него е. Как ти хрумна да го сменяш с втора ръка пък? Нов струва 37 лв без отстъпка. Сменя се за 7 мин.
            Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

            Comment


            • #7
              Интересно как го правиш за седем минути , защото и аз мисля че да смениш работния цилиндър си цяло изпитание. Моля, да обясниш как точно го правиш?
              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                Интересно как го правиш за седем минути , защото и аз мисля че да смениш работния цилиндър си цяло изпитание. Моля, да обясниш как точно го правиш?
                Ако гледаш отгоре при отворен капак сигурно ще ти изглежда трудно наистина....
                Лягаш пред колата ,по-към лявата гума и се вижда работния цилиндър!!!Смяната му наистина е лесна...
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  искаш да кажеш , че на канал е доста по-лесно?!
                  Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                  Comment


                  • #10
                    Да, по-лесно е. Интересно, Вие как го правите, че на мен ми е интересно?
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Petronii Покажи съобщение
                      Да, по-лесно е. Интересно, Вие как го правите, че на мен ми е интересно?
                      Дигаш колата (предна лява гума) и се вмъкваш птдолу...
                      Имам предвит пред колата ,под предната броня... оттам се вижда идеално работното цилиндърче... Даже по спомен мисля ,че се закрепваше с два различни болта или две различни гаики нямам спомен точно...
                      Процедурата ми одне 20 мин.
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        НЕ Е ТОЧНО ТАКА АМА.....
                        Когато го смениш отдолу на моята ела ми се похвали . При мен е следното;
                        Махам акумулатора , махам кутията на вздушния филтър, махам дебитомера и всички маркучи и кабеляци , после махам и корубата дето лежи акумулатора заедно с бубините и т.н . за да е по широко и чак тогава може да се работи спокойно. Наистина е на 2 болта и са еднакви. След като се отвият е лесно . Малко по трудно е слагането и нацелването на дупките за болтовете и нагаждане на лостчето върху цилиндърчето но не е болка за умиране .

                        Ако си го правил веднъж втория пет е като детска игра !!!
                        Обороти му е майката...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ivoshaklev Покажи съобщение
                          НЕ Е ТОЧНО ТАКА АМА.....
                          Когато го смениш отдолу на моята ела ми се похвали . При мен е следното;
                          Махам акумулатора , махам кутията на вздушния филтър, махам дебитомера и всички маркучи и кабеляци , после махам и корубата дето лежи акумулатора заедно с бубините и т.н . за да е по широко и чак тогава може да се работи спокойно. Наистина е на 2 болта и са еднакви. След като се отвият е лесно . Малко по трудно е слагането и нацелването на дупките за болтовете и нагаждане на лостчето върху цилиндърчето но не е болка за умиране .

                          Ако си го правил веднъж втория пет е като детска игра !!!
                          Ами наистина бих дошъл да ти го сменя... Моята която е с пълния пакет от глезотии и тн процедурата се минава за 20 мин...
                          Защо махаш всичките тези неща при положение ,че отдолу (поне при мен) има разкошна видимост към работния цилиндър!?М-у другото болтовете или гаиките съм 100% сигурен че бяха различни при мен!!!
                          Утре през деня обещавам да пусна снимки защото иначе няма да се разбереме маи...
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #14
                            Болтовете са еднакви , но това няма значение.
                            Иначе отдолу нямам видимост към тях и най-вероятно трябва да се действа чрез напипване. В интерс на истината обаче не съм пробвал.

                            ---------- Post added at 21:25 ---------- Previous post was at 21:22 ----------

                            Май се поотклонихме от съществото на темата. Да ни извини колегата! Какво стана , от работния цолиндър ли е проблема ? Беше казал , че ще го установяваш по-късно?
                            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                            Comment


                            • #15
                              Ще оставя снимките да говорят...
                              Дано излезе нещо
                              Има разлика маи в работните цилиндри по тия коли наще...
                              Захващането при мен е с две гаики!!Различни на диаметър ,а на планката има две шпилки... (и те различни естествено)

                              Искам това да го види колегата от Радомир...
                              Attached Files
                              Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 10:23.
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment

                              Working...
                              X